דף הדרכה משלים לחישובי דמי הבראה:
במידה וניבחרו התשלומים לפי המחשבון בגירסתו הקודמת.
כמשוכנעים/ות לערוך/להשלים את החישובים ולפי עיקרון ההודעה שמהדף הקודם:

במידה וכך נבחר, מתי לא/כן צריך לחשב הפרשי תשלום?:
כאשר חלק השבר שב-[שנות וותק] מביא/גולש לתקופת וותק ש: 'מוגדלת בימים'.
אם למשל כלעובד/ת במיגזר הפרטי:
 א. הוותק בחודש התשלום: 2 ו 8 חודשים: !אין צורך!: (שנה 2,3 זהות בזכאותן = 6 ימים).

 ב. הוותק בחודש התשלום: ***יש צורך: 3 ו 9 חודשים = 3.75 שנים : למה?:
     חלק מהוותק גולש לשנה הרביעית(=0.75), בה מוגדלת הזכאות ל-7 ימים, 7 ימי הבראה.

אם וכך, כפשוטו: מה הסכום להוסיף לתשלום שחושב?:
[הפרש שבימי ההבראה: לתקופות] * שבר הוותק * תעריף יומי.
הפשטה כבהתייחס לדוגמת הרשום: [7-6] * 0.75 * 351 = 263.25.

(6 ימי הבראה= הזכאות לתקופת וותק של 2 עד 3 שנים).
(7 ימי הבראה= הזכאות לתקופת וותק של 4 עד 10 שנים).
{תעריף יומי בזהה לתעריף ששולם, 351 ש"ח נכון ל: 7.2010 ועד 6.2011}.
((אם אם אם ובמקרים של תקופה שנתית חלקית בתשלום?: חלקיות נוספת לחשבון החישוב כבגירסאות הנוספות}:

גירסאות קודמות נוספות:
חישוב מורחב לדמי הבראה
גיליון דמי הבראה


מה ובעצם תקופת הזכאות לדמי הבראה, (28.6 כמתחייב ובנוסף):

עקרונות בצווי ההרחבה:
הזכאות ובעבור 'עבודה בפועל'. (בהמשך בסעיף 3 נראה ומובהר המינוח 'עבודה בפועל') :
חופשה ללא תשלום כהעדרות ללא יחסי עובד מעביד אינה כלולה, חופשת לידה-כן כלולה.

מצד 1:
מדברים רשומים אלו אכן יתכן וניתן לאמץ את התשובה כמסקנתה כלנושא 'שמירת הריון' ובקישור זה.

מצד 2:
מאופי נושא שמירת הריון כהשוואתו עקרונית כומהותית לחופשת לידה,
כמו וגם מהעקרונות שב-חוק עבודת נשים, ניתן לאמץ כלהוסיף:
'שמירת הריון' לצד כבנוסף ל-חופשת לידה (ובסעיף 3 נזכר ולצווי ההרחבה).

כמצד בהחלט ונוסף, (אם ורק הישתדלות כהבנה אמיתית כבאחריות):
יתכן ולמעסיקים כגורמים האמונים יהיה טוב עקרוני כאנושי לאמץ דברים אלו אם כלתקופות ולהבא.
יחד עם זאת, יהיה ולגורמים קושי נכון אמיתי כיתכן ובצדק באם והפרשנות תאומץ לשם תביעות תשלומים שבעבר.
דברים אלו נכונים כמובנים , לי הכותב, שמכאן הגם ובהחלט כחלק וזה כבלתי נפרד ומכללם של אם/עם ושקטן הדברים.

(28.6.2011 : 14:15, 15:40) ...
ותמיד נראה גם קיים הגם כעוד וצד לעניין:
החשש הוא בדיוק כמו במצב של מחלה, שיש גם שאומרים ובצדק:
החוק לפני תיקונו היה גם עקרוני הגם ומחמיר, עם זאת לאחר תיקונו איבד משיניו.
מה הכוונה?: טבע האדם: כאמרה הידועה~: נותנים לך תקח, מרביצים לך? תברח??:

המשמעות היא שצריך להפעיל שיניים מסויימות כדי שבאמת ילקח ובעת הצורך.
{במצב הקיים "אותם השיניים" ישנן כמועברות גורף ואל השופט, מקרים אלו: הרופא}

ואם אותן השיניים חוזרות אל המעסיק, "אם נותנים לך תקח", ולא יפעל לפי והכלל ..." (!?).
נראה ובאמת שאלות לא קלות כלל לא ופשוטות,
מה היא באמת דרך הזהב... מבחן ניסיון שונה/משתנה שלכך... מתחיל שצודק שלב ראוי יצב תבונה שאיזון.

אולי צריך לתקן את צו ההרחבה וכך: אך מקרים כחופשת לידה יובאו בחשבון. ?:
ולא מספיק ולו רק מקרה שמובא הבהר כדיון משפטי גם ולו רק של מעסיק אחד נמצא זילות שהחמיר?
אולי צריך ועקרוני כישיר להוסיף: "ובמקרה של שמירת הריון לשיקול דעת הוגן ושל המעסיק(:) כמבורך".
כן וסליחה אם טיפה אם ויותר כבר ונשמע שילוב מליצי, אם רק ומצפונית שקטן החובה בסיס וכתחושה להוסיף.

דברים אלו כמובנים ל.שכותב, שמכאן הגם ובהחלט כחלק וזה כבלתי נפרד ומכללם של אם רק ושקטן כנוסף ושדברים.
... ותמיד נראה גם קיים הגם כעוד וצד כנוסף אם ורק יתכן בהחלט שדיון כנות הגינות שאמת: התולדה ושעתיד כושהעניין.


בהצלחה ורבה והערך הטוב ובטוב, בברכה.